Szolgáltatásaink

AgroStratéga Infótermékek
AgroStratéga Tréningek
AgroStratéga Robotpilóta
AgroStratéga Műhelymunka
AgroStratéga Kötelék



AgroStratéga Infótermékek

Olyan írásos anyagok, amelyek az Ön számára ingyenesen illetve térítés ellenében érhetőek el.

Kinek ajánljuk infótermékeinket?


Ingyenes infótermékek:

  • Ha Ön nem tud (vagy nem akar) rászánni semennyit, mégis szeretne információhoz jutni és haladni
  • Ha inkább munkaidőt áldozna, mint pénzt
  • Ha érdekli a téma, de nem annyira, hogy önmaga álljon neki a munkának. Inkább kiszervezi, vagy szakértőt kér fel, de szeretné érteni, hogy a tanácsadó miről beszél
  • Érdekli a téma, de alapvetően nem ezzel a területtel foglalkozik
  • Az Ön számára új a terület, de muszáj vele foglalkoznia. Kezdetben tájékozódni szeretne (legalább nagy vonalakban), és később ruházna be a megvalósításba




Megvásárolható infótermékek:

  • Ha Ön már az ingyenes anyagokból tájékozódott, és szeretne továbblépni a fajsúlyosabb, konkrétabb megoldások, eszközök, módszerek irányába
  • Ha inkább pénzt áldozna, mint munkaidőt, mert szeretne viszonylag gyorsan képbe kerülni egy adott témában
  • Nem tud, vagy nem akar egy vagy több munkanapot áldozni egy konferenciára vagy tréningre, a munkahelyétől távol


vissza a lap tetejére



AgroStratéga Tréningek

Tréningprogramjaink elsősorban a prezentációs és kommunikációs technikák, a marketing és üzleti tervezés témaköreire koncentrálnak. Választhat elméleti megközelítésű, szeminárium illetve konferencia formájában megvalósuló, és gyakorlatias, műhelymunkára épülő változatok között.

Kinek ajánljuk tréningjeinket?


Elméleti tréningek, konferenciák:

  • Ha Ön egy adott területen már rendelkezik ismeretekkel és/vagy tapasztalatokkal, de elméleti hiányosságait szeretné pótolni, mert nem áll össze az egész egy rendszerbe
  • Ha Ön egy adott területen nem rendelkezik ismeretekkel, viszont néhány nap alatt szeretne átfogó, rendszerbe foglalt tudáshoz jutni
  • Mindezt olyan résztvevők között, akik hasonló problémákkal küzdenek, és hasonló tapasztalatokkal rendelkeznek, mint Ön, így lehetőség nyílik az egymás közti tapasztalatcserére
  • Ha Ön szeretne elszakadni a napi rutinfeladatoktól, és néhány napra a teljes figyelmét az adott ismeretanyag megszerzésére fordítaná




Gyakorlati megközelítésű műhelymunka típusú tréningek:

  • Ha az Ön esetében az elméleti alapok a helyükön vannak, de már a gyakorlati megvalósítás, az adaptálás nehézséget jelent
  • Ha Ön szeretne és tud is csapatban dolgozni (gyakorlati tréningeken mindig van csapatmunka is)
  • Amennyiben Ön a megvalósítást szeretné a saját kezébe venni, és nem kíván külsőst bevonni
  • Ha Ön szeretne elszakadni a napi rutinfeladatoktól, és teljes figyelmét az adott ismeretanyag megszerzésére, gyakorlására szeretné fordítani
  • Ebben az esetben Önnek lehetősége van élőben kérdezni, és kérdéseire konkrét válaszokat kapni


vissza a lap tetejére



AgroStratéga Robotpilóta

A szolgáltatási folyamat során önálló munkát végzünk. Ügyfelünk alapadatokat ad meg, melyek feldolgozása mellett szekunder piackutatást is végzünk, és a feldolgozott információkat beépítjük. Az elkészült anyagot prezentáljuk, és ügyfelünkkel közösen megbeszéljük. Ez a tanácsadási forma tulajdonképpen egy szolgáltatónak kiszervezett munkavégzés.

Kinek ajánljuk ezt a tanácsadást?

  • Ha Ön nem tud, vagy nem akar időt szakítani az üzleti tervezésre a napi munka végzése mellett
  • Amennyiben az Ön cégében nincs meg a kellő információ, ismeretanyag és tapasztalat a szakmailag megbízható stratégia elkészítésére, vagy nincs idő ennek elsajátítására, és ezért inkább kiszervezi a munkát
  • Amennyiben az Ön cégében a szükséges információ, ismeretanyag és tapasztalat rendelkezésre áll, de szeretne független, objektív és külsős szakértőt is bevonni a munkába, aki nem érintett a vállalkozás belső ügyeiben
  • Ha Ön viszonylag rövid idő alatt szeretne eljutni az elemzéstől a kivitelezésig úgy, hogy előre tudja, mennyit fog fizetni a végén
  • Ha az Ön cégénél még sosem végeztek el ilyen típusú feladatot, de biztosak abban, hogy egyedül is el tudják végezni, viszont első alkalommal szeretnék egy külsős szaktanácsadó segítségét is igénybe venni (csak a minta hiányzik)


vissza a lap tetejére



AgroStratéga Műhelymunka

Olyan együttműködési forma, mely kiválóan alkalmas akár átfogó, akár részfeladatok (pl. értékek, elvek, hitvallás, jövőkép, SWOT kidolgozása, pozícionálás meghatározása, USP, szlogen kitalálása) elvégzésére is, miközben végig az ügyféllel közösen dolgozunk. Kétféle formában ajánljuk a megvalósítást: az első esetben csapattagként veszünk részt a műhelymunkában (az irányítás Önnél van), a második esetben moderátorként segítjük a bevont csapattagok közös munkáját (az irányítás nálunk van).

Kinek ajánljuk a műhelymunkát?


Résztvevőként (Ön határozza meg a témát, és Ön is vezeti a megbeszéléseket, mi a tapasztalatainkat és az ötleteinket adjuk át a helyszínen):

  • Amennyiben az Ön számára a csapatmunkával létrehozott kiemelkedő eredmény fontosabb, mint a munka, idő és anyagi ráfordítás együttesen
  • Ha a résztvevő csapattagok elég nyitottak és befogadóak ahhoz, hogy új szemléletet, más nézőpontokat is elfogadjanak, továbbá elkötelezettek a változások mellett, amennyiben azok a cég előnyeit szolgálják
  • Ha Ön és munkatársai hosszú távon gondolkodnak, és szeretnének időben felkészülni azokra a lépésekre, amelyeket a jövőbeli siker érdekében már most meg kell tenniük
  • Amennyiben Önök a feladatot alapvetően cégen belül (önállóan) oldják meg, de bizonyos kulcsfontosságú részterületeken a lehető legjobb eredményeket szeretnék elérni, ezért ezeken a pontokon külsős szakértőt is tanácsosnak tartanak bevonni




Moderátorként (Ön határozza meg a témát, és mi vezetjük a megbeszélést egy előre kidolgozott struktúra alapján; célja a résztvevőkből "kihozni" a legjobbat, melyhez hozzáadjuk saját ötleteinket is)

  • Amennyiben az Ön számára a csapatmunkával létrehozott kiemelkedő eredmény fontosabb, mint a munka, idő és anyagi ráfordítás együttesen
  • Ha a résztvevő csapattagok elég nyitottak és befogadóak ahhoz, hogy új szemléletet, más nézőpontokat is elfogadjanak, továbbá elkötelezettek a változások mellett, amennyiben azok a cég előnyeit szolgálják
  • Ha Ön és munkatársai hosszú távon gondolkodnak, és szeretnének időben felkészülni azokra a lépésekre, amelyeket a jövőbeli siker érdekében már most meg kell tenniük
  • Amennyiben Önök a feladatot alapvetően cégen belül (önállóan) oldják meg, de bizonyos kulcsfontosságú részterületeken a lehető legjobb eredményeket szeretnék elérni, ezért ezeken a pontokon külsős szakértőt is tanácsosnak tartanak bevonni
  • Amennyiben Ön nyitott eddig nem használt módszerek, új technikák bevezetésére a belső műhelymunka során, és ennek érdekében hajlandó átadni az irányítást a műhelymunkák idejére
  • Olyan cégek számára javasoljuk, ahol a belső műhelymunka során rendszeresen nehézséget okoz a fókuszálás, emiatt a megbeszélések parttalanná válnak, veszélyeztetve ezzel a kitűzött célokat
  • Ha Önök a saját projektjükön keresztül, élesben szeretnék elsajátítani az egyes lépéseket (egyfajta zárt tréning formájában, személyre szabott tréner közreműködésével)


vissza a lap tetejére



AgroStratéga Kötelék

Az egyes részfeladatokat (pl. értékek, elvek, hitvallás, jövőkép, SWOT kidolgozása, pozícionálás meghatározása, USP, szlogen kitalálása) közös műhelymunka során oldjuk meg, a többi lépés kidolgozásánál az AgroStratéga tanácsadók önállóan dolgoznak.

Kinek ajánljuk a kombinált tanácsadást?

  • Ha Ön mind a ráfordításokhoz, mind a lehetőségekhez képest a legnagyobb hasznot szeretné elérni, a legjobb hatékonyság mellett
  • Ha az Ön cégében nincs meg a kellő információ, ismeretanyag és tapasztalat a szakmailag megbízható stratégia kidolgozására, vagy nincs is idő ennek elsajátítására, és ezért inkább kiszervezi a munkát, de szeretné, ha a kulcsfontosságú területeken közös munka folyna
  • Ha az Ön cégében a szükséges információ, ismeretanyag és tapasztalat rendelkezésre áll, de szeretne független, objektív és külsős szakértőt is bevonni a munkába, aki nem érintett a vállalkozás belső ügyeiben
  • Ha a résztvevő csapattagok elég nyitottak és befogadóak ahhoz, hogy új szemléletet, más nézőpontokat is elfogadjanak, és elkötelezettek a változások mellett, amennyiben azok a cég előnyeit szolgálják
  • Ha Ön és munkatársai hosszú távon gondolkodnak, és szeretnének időben felkészülni azokra a lépésekre, amelyeket a jövőbeli siker érdekében már most meg kell tenniük


vissza a lap tetejére
Az AgroStratéga szolgáltatásait több éves, személyes tanácsadói tapasztalatunk alapján állítottuk össze, hogy kiválaszthassa közülük azt, ami az Ön elképzeléseinek, igényeinek és munkastílusának a legjobban megfelel.

A döntés megkönnyítéséhez álljon még itt egy értékelés, mely az AgroStratéga szolgáltatásait a szükséges ráfordítás és az elérhető haszon összefüggésében elemzi:



Velünk megnyeri a játszmát.

Ön lép.

Professzionális stratégiai tanácsadás a hazai agrárium területén működő vállalkozások számára a marketing, a kommunikáció, a PR és a piackutatás területén.

Az AgroStratéga márkát két tapasztalt tanácsadó alapította 2009-ben, azzal a céllal, hogy professzionális stratégiai tanácsadással segítsék a hazai agrárium területén működő vállalkozásokat a piaci versenyben.

Erősségük, hogy a marketing és az üzleti tervezés szakterületei mellett otthonosan mozognak az agráriumban is, így gyorsan átlátják partnereik helyzetét, megértik igényeiket, és működő megoldásokat dolgoznak ki a felmerült problémákra.

Olvassa a szakmai blogot! >>

Iratkozzon fel az ingyenes hírlevélre! >>

Lépjen kapcsolatba velünk! >>

Az AgroStratéga elkötelezett az innováció és a társadalmi szerepvállalás iránt, ezért lett
Az Év Agrárembere díj Agrárkutatás kategóriájának támogatója.

 
 
Főoldal | Rólunk | Kapcsolat | Szolgáltatásaink | Referenciáink | Blog | Regisztráció | Letöltések | Adatvédelem | Jogi nyilatkozat | Oldaltérkép
copyright © AgroStratéga -  Minden jog fenntartva.